יום רביעי, 31 ביולי 2013

חימום תת רצפתי – מערכת החימום המשתלמת ביותר לטווח הארוך

החורף הישראלי הוא לא מן הארוכים או הקרים ביותר בעולם, אך יחד עם זאת קשה לדמיין בית ישראלי בו מערכת החימום איננה מופעלת בחודשי השיא של החורף. ישראלים רבים טועים לחשוב כי את מירב תשומת הלב יש לתת למערכת הקירור דווקא, בעיקר בגלל אורכו של הקיץ הישראלי, ומערכת החימום נותרת בעדיפות משנית בלבד. כיום ישנן מספר מערכות חימום הפועלות בשיטות שונות כאשר לכל אחת יתרונות וחסרונות. כך לדוגמה ישנה מערכת הסקה מרכזית המבוססת על חימום מים ומוסקת בגז (יונקרס), מערכת חימום מוסקת נפט או סולר, או קמים מרכזי בעל ארובות חימום העוברות בבית. למי שאין מערכת ייעודית לחימום יש את מערכת המיזוג המספקת בחורף גם חימום.

 

השוואה בין מערכות חימום מסורתיות

כאשר משווים בין כלל המערכות שהוזכרו בולטים לעין החסרונות הגדולים של המערכות המסורתיות. כך למשל במערכת הסקה מבוססת מים חמים, יש להציב רדיאטורים גדולים בחדרי הבית, והבית מאבד מצביונו המיוחד, שלא לדבר על מערכת מים נוספת העוברת בקירות המבנה ומהווה מקור לא אכזב לתקלות חמורות כמו רטיבות בקירות המבנה. מערכת הנפט מאלצת את בעליה להעביר צינורות חימום לאורך הבית ושוב נפגע המראה של הבית, ועלויות הנפט המשתנות הופכות את מערכת החימום הזו ליקרה מאד לתפעול ופעמים רבות לבלתי כדאית מבחינה כלכלית. מערכת המיזוג מספקת אומנם חימום מהיר ומבוסס חשמל, אך יעילות המערכת היא הנמוכה ביותר, ותוצרי הלוואי שלה כמו אוויר יבש, חשמל סטאטי ואבק רב, גורמים לעלות הזולה יחסית להפוך לזניחה כאשר מדובר בתחושת אי הנעימות המלווה את הפעלת המערכת
 

מערכת חימום תת-רצפתית – הפתרון האידאלי לבית שלכם

לעומת מערכות מסורתיות, מערכת החימום התת רצפתי מהווה את הפתרון האולטימטיבי והכולל ביותר שיש לטכנולוגיה המודרנית להציע. מערכת חימום תת רצפתי מורכבת מתחת לריצוף הבית, ומחממת את כל חללי המבנה, ללא צורך בציוד חיצוני בולט ומכוער. המערכת משלבת את כל התכונות הפיסיקליות של חום, ומנצלת אותן לטובת חימום אפקטיבי ויעיל משמעותית לעומת מערכות אחרות. ניצול תכונה העליה של אוויר חם מאפשרת למערכת לחמם את כל חלל החדר, ולא כמו במזגן או מערכות אחרות בו רק חלקו העליון של החדר מחומם. התוצאה הסופית היא הוצאות כספיות נמוכות מאד בהשוואה למערכות האחרות, ניצול מרבי של המערכת בימי החורף, שמירה על הסטנדרט העיצובי של הבית, ובעיקר תחושה נוחה מאד ונעימה של דיירי הבית בעת פעולת המערכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה