יום שני, 17 ביוני 2013

מהם יתרונותיו של חימום תת רצפתי?


אם היו מספרים לכם שיש מערכת לחימום הבית עם אפס אחוז תקלות תחזוקה, חיסכון בחשמל וסגולות בריאותיות – לא הייתם בוחרים לבית שלכם אחת שכזו?
הטכנולוגיה המתקדמת של מערכת ל
חימום תת רצפתי עברה בשנים האחרונות מהפך טכנולוגי, במהלכו הוחלפו צינורות חימום המים שהותקנו מתחת לרצפה בגופי חימום חשמליים ובטיחותיים. בשיטה זו לא מעורבים נוזלים או גז מכל סוג שהוא, מה שהופך את השימוש בשיטה לבטוחה וגם ידידותית לסביבה.

חימום תת רצפתי – איך זה עובד ?


בעת בניית נכס או בעת שיפוץ הבית, מותקנים מתחת לאריחי הריצוף כבלים של גופי חימום חשמליים, על מצע של בידוד טרמי מסוג פלציב. מעל הכבלים מונח חומר מילוי ייחודי ושכבת הגנה נוספת לשמירה על ריצוף הבית. מתחת לריצוף מותקנים גם בקרי חום לוויסות הטמפרטורה הנדרשת. המערכת מבוססת על עיקרון פיזיקאלי בלתי ניתן לערעור- חום תמיד עולה מלמטה למעלה. בעת הפעלת המערכת, רצפת הבית משמשת למעשה כבסיס שממנו עולה אוויר חם ומחמם בצורה אחידה את כל החלל.

מהם יתרונות השימוש בחימום תת רצפתי?


אחד היתרונות הבולטים של התקנת כבלי החימום הוא באופציות שיש לבעל הנכס בבחירת איזור החימום הרצוי לו. החלטתם להתקין רק בסלון?  אין בעיה. רוצים לחמם את כל חלל הבית כולל חדרי המקלחות והשירותים? בבקשה. בכל אחד מחדרי הבית ובחללים הפתוחים מותקנים בצידו של הקיר בקרי אנרגית חום מתקדמים, כך שבכל חדר בבית ניתן לשלוט בטמפרטורת החימום הרצויה .
בזכות שימוש במערכת חימום תת רצפתי נמנעת פליטה של אלרגניים לחלל הבית, מה שמאפשר לדיירים לנשום אוויר נקי: לא עוד אוויר חם המייבש את העור ומפזר אבק ברחבי החדר.
כמו בעת התקנת
שואב אבק מרכזי אין צורך לפגוע בדקורטיביות הבית בדומה למערכות החימום המסורתיות. שכן אין צורך בהתקנת פתחי אוורור, תעלות והנמכות תקרה לצורך חימום הבית.     

חימום תת רצפתי: הכול זה מלמטה...


בטיחות השימוש של המערכת לצד האפקטיביות שלה הופכות את המערכות לחימום תת רצפתי לפתרון המשתלם, החסכוני והנוח ביותר ליצירת בית חם. לכן, אם אתם בשלבי רכישת נכס או שיפוץ, תוכלו לשדרג את ביתכם ולהפוך סתם עוד יום סגריר ליום חם ונעים. תזכרו את הכלל - "אם הרגליים חמות כל הגוף חם". שיהיה לכולנו חורף נעים


תגובה 1:

  1. תודה על השיתוף.
    תוכלו לעשות מאמר גם בנוגע לנושא של משאבות חום

    השבמחק